Strony

poniedziałek, 24 lutego 2014

#book of the day - Od Chanel do Versace STYLE W MODZIE



" Od Chanel do Versace STYLE W MODZIE " Marnie Fogg
 czyli w oryginale " The Fashion Design Directory "

Ostatnie buszowanie po internetowym sklepie Empiku zakończyło się zamówieniem wymienionej wyżej książki .
Nareszcie ją mam i od pierwszego wejrzenia uważam ją za strzał w dziesiątke !

Przejrzana "na szybko" przyciąga uwagę. Czytelna, doskonale wydana, pełna fotografii.
Czego tak na prawdę dotyczy?


"Style w modzie" to album, z którym możemy przenieść się w świat najbardziej wpływowych projektantów mody, kreatorów przeróżnych stylów oraz poznać ich historie -
począwszy od wprowadzenia danej marki na rynek,
poprzez rozwój, wprowadzanie nowości jak i kształtowanie charakterystycznych dla każdego elementów, które są ich wyznacznikiem na tle setek innych domów mody.

Co mnie urzekło ? przede wszystkim Fotografie!
Ukazują one wybrane kolekcje z pokazów, pozwalają na poznanie wielu z nich a także przypomnienie o tych, które gdzieś już są znane.
Bardzo dobrym elementem jest też początkowo przedstawiona "Krótka historia mody", która mimo swoich rozmiarów jest doskonała - zawiera wartościowe i dobrze wybrane informacje ze świata mody.
 Poza tym jest wiele projektantów, o których nie miałam zielonego pojęcia!
 Ekspertem nie jestem,a mówią,że człowiek uczy się przez całe życie :)
Tym samym cieszę się,że mam pod ręką książkę, która nie tylko utrwala informacje, ale także wnosi tak wiele nowego.


ZDECYDOWANIE POLECAM! Dla kogo? Na pewno dla każdego, kto pasjonuje się modą
i z chęcią zagłębia się w stylowe informacje.
Także dla osób, które (tak jak ja) uwielbiają fotografie :) W wersji wykonywania zdjęć jak i przeglądania :)


Prawdziwy ALBUM tego co najlepsze.


1 komentarz:

  1. Polecam dyskont książkowy AROS, mają dużo bardziej atrakcyjne ceny w porównaniu z EMPIKIEM ;-)) Sama poluję na tę książkę ;p Zapraszam: http://all-you-need-is-passion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Miło mi ,że jesteś tu ze mną : )

It's nice to see you here : )